Press Releases Archivar   Search Press Releases

F5 Networks Appoints Gabriel Breeman as Vice President to Drive Partner Sales Growth in APAC

SINGAPORE – F5 Networks (NASDAQ: FFIV) today announced the expansion of its executive team with the appointment of Gabriel Breeman as Vice President, Partner Sales & Alliances, Asia Pacific (APAC). Based in Singapore, Breeman will be working with cross-functional leaders to strategically expand and evolve the F5 sales channels and alliance partner landscape. He will be reporting directly to Adam Judd, Senior Vice President of Asia Pacific Sales at F5 Networks.

“With industries becoming increasingly application centric, many customers’ touchpoints – be it smart devices or social media platforms – are also following suit. We see this especially in Asia Pacific’s technology landscape, where mobility and applications are expanding its reach, efficacy and convenience. The success stories from capitalizing on these technologies that have emerged across the region are testament to how applications are transforming business models. F5 is thrilled to welcome onboard Gabriel Breeman, who will be working very closely with the sales team to help us take advantage of these new growth opportunities and further enhance F5’s position as a leader in application delivery technology,” said Judd.

“Partnerships with the right technology providers are critical to succeed in today’s competitive digital landscape, where cloud and applications drive business growth,” said Breeman. “I am excited to join F5 Networks at the pinnacle of Asia Pacific’s digital transformation and I look forward to striking new collaborations to help businesses stay ahead in today’s multi-cloud world.”

Breeman brings over 20 years of relevant experience from diverse sales leadership positions. He most recently served as the Senior Director for Partner Sales, Asia Pacific & Japan, at Brocade. Prior to that, he worked at Fusion-IO, Dot Hill Systems and Sun Microsystems.

Acerca de F5

F5 ofrece soluciones para un mundo de aplicaciones. F5 ayuda a las organizaciones a ampliar sus implementaciones de cloud, centros de datos y de redes definidas por software (SDN) para distribuir correctamente aplicaciones a cualquier persona, en cualquier momento y lugar. Las soluciones de F5 amplían el alcance de las TI a través de un marco abierto y extensible y un rico ecosistema de partners compuesto por proveedores punteros en coordinación de centros de datos y tecnología. Este enfoque permite a los clientes aplicar el modelo de infraestructura que mejor se adapte a sus necesidades a lo largo del tiempo. Las empresas, los proveedores de servicios, las entidades gubernamentales y las marcas de consumo más importantes del mundo confían en F5 para mantenerse a la vanguardia de las últimas tendencias en cloud, seguridad y movilidad. Para obtener más información, vaya a: También puede seguir a ----- en Twitter o visitarnos en Facebook para obtener más información sobre F5, sus partners y sus tecnologías. F5, BIG-IP, Access Policy Manager, Global Traffic Manager y Software Defined Application Services son marcas comerciales o marcas de servicio de F5 Networks, Inc., en los EE. UU. y otros países. Todos los demás nombres de producto y empresa indicados en el presente material pueden ser marcas comerciales de sus respectivos propietarios.

Este comunicado de prensa puede contener declaraciones a futuro relacionadas con eventos futuros o con un rendimiento financiero futuro que implican riesgos e incertidumbres. Tales declaraciones pueden identificarse por el uso de términos tales como "puede/es posible", "hará", "debería", "se espera que", "planea", "se prevé", "se cree", "estima", "predice", "potencial" o "continuar", o por el uso de la forma negativa de tales términos o términos equivalentes. Estas declaraciones son solo predicciones y los resultados reales pueden diferir materialmente de los previstos en estas declaraciones en función de una serie de factores que incluyen aquellos identificados en los documentos presentados por la empresa ante la SEC.

ETIQUETAS: